عشق ما مثل بچمونهعشق ما مثل بچمونه، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره
بابا گلی بابا گلی ، تا این لحظه: 30 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
مامان گلی مامان گلی ، تا این لحظه: 30 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

بردیا و دلنیای ما

سلام مادرانه

1393/5/18 22:25
نویسنده : مامان گلی
796 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عزیزای دل مامان گلی 

من این وبلاگو ساختم تا بیام و باهاتون درد و دل کنم

عزیزای من و بابایی برامون دعا کنید زودتر من و بابایی مال هم بشیم کنید

شما تو بهشت پیش خدایید دعاتون مقبوله 

برا مامان گلی و بابا گلی دعا کنید

 من و بابا گلی عاشقتونیم 

دورتون ب گردم فعلا برم 

اما زودی میام

خاله گلی سیستمو خراب کرده دایی گلی بردتش برا تعمیر الان با گوشی اومدم برام سخته 

فقط اومدم بهتون سلام بدم 

زودی میام در دونه های من

 روی ماهتونو میبوسم 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان حديث
30 مرداد 93 20:08
سلام اي باااااااااااااااي! من اولش فك كردم دو قلو دارين به اميد خدا ان شاا...به هم ميرسين من و همسرم هم عاشق هم بوديم و با كلي مكافات به هم رسيديم
مامان گلی
پاسخ
دیدن کسایی مثل شما که بهم رسیدین بهمون قوت قلب میده امیدوارم دوستای خوبی باشیم برای هم