عشق ما مثل بچمونهعشق ما مثل بچمونه، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره
بابا گلی بابا گلی ، تا این لحظه: 30 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
مامان گلی مامان گلی ، تا این لحظه: 30 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

بردیا و دلنیای ما

3

1393/5/29 12:56
نویسنده : مامان گلی
410 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عزیزای من

منو بخاطر دیر اومدنم میبخشید؟

بذارید براتون بگم چی شده

از بعده رماه مضون که بابا گلی رفت تهران و تو اثاث کشی عموش کمک کرد یکم پهلوی چپش درد میکرد 

هرچقد من اصرار کردم بریم دکتر قبول نمیکرد

میگف فعلا دردش قابل تحمله 

بیشتر شد میرم دکتر

دیگه روز 2شنبه 20مرداد که باباگلی از دانشگاه اومد رفت مطب دکتر وقت  گرفت 

بعدازظهر باهم رفتیم دکتر

دل تو دلم نبود امب همش میخندیدم که باباگلی اروم باشه

تو اتاق انتظار یکم از اتفاقات چند روز گفتیم

و صدامون کردن

رفتیم اتاق دکتر

به بابایی گفت کار سنگین نکن استراحت مطلق کن یه سونو گرافی هم برو 

از دکتر در اومدیم رفتیم آموزشگاه رانندگی برا ثبت نام من پرسیدیم و اومدیم 

حالا با باباجون مامان جون مشورت کردم فعلا ثبت نام نکردم 

از اونجا دراومدیم 2تا بستنی معجونی که مامان گلی عاشقشونه خریدیم 

رفتیم پارک نشستیم و یکم راجع به فردا حرف زدیم

تو پست بعد میگم چه خبر بود

مث همیشه بابا گلی کلی آرومم کرد

دستمو میگرفت فشار میداد و م یگفت که تا من هستم نگران نباش اتفاقی نمیفته 

کم کم اومدیم سمت خونه 

منو رسوند دم ماشین

خیالش راحت شد که سوار شدم رفت

گل های قشنگم بابا گلیتون یه مرد واقعیه

من واقعا بوجودش افتخار میکنم

تو پست هی دیگه بیشتر باهاش اشنا میشید

احساس میکنم این وظیفه منه که پدرتونو بهتون بشناسونم 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مریم
29 مرداد 93 14:23
چه جالب هنوز با هم ازدواج نکردین اسم بچه هاتون را انتخاب کردین من بعد از 5 سال زندگی مشترک بالاخره یه روز تصمیم گرفتیم که بچه دار بشیم و ماه نهم بارداری اسم کوچولوم را انتخاب کردم آفرین به این حس مادرانه که از الان در وجود شما شکوفا شده
مامان گلی
پاسخ
من عاشق بچم باباگلی هم همینطور
مامان حديث
1 شهریور 93 11:41
سلام درخدمتيم مامان گلي اما نگفتين چه راهنمايي؟
مامان گلی
پاسخ
الان میام میگم